Friday 13 April 2012

RINDU AWAK!!! :(

sunyi sangat hari nie.....dia pegi perkemahan......selalunya time2 cmnie aku chat dgn dia cerita dkt dia gurau dgn dia.....rindu sangat kt dia.....agaknya dia buat apa la kt sana kn????mesti best boleh lupakan aku kt sana.....mesti punya la.....masuk hutan,masak2,mybe boleh cari awek baru.....ish apa aku nie x mungkin la.....dia orangnya lain....x kan cari yang lain......aku percayakan dia......dia bukan macam lelaki lain.....dia seorang yang pandai jaga hati orang.......

bila la dia nk balik nie......AWAK!!!!!!SAYA RINDU AWAK SANGAT NIE!!!!!SAYA NAK CERITA DEKAT AWAK NIE!!!!!mesty best kat sana......alamaknya dia makin hitam la....hahaha......sehitam2 dia pun aku masih sayang dekat dia.....aku sayang dia tau.......saya harap saya dapat jumpa awak esok atau isnin nie.....nak citer2 kt awak.....tanya awak.....kalau la saya ikut awak sekali pegi sana itu la kenangan yang paling terindah buat saya....setiap masa ada dengan dia......wahhhh kesitu pulak aku pikir.....kalau dia buat hal aku marah je dia.....hahaha....x pe la mungkin belum sampai masa aku berjumpa berdepan mata dengan dia.....insyaallah satu hari nanti aku dapat keluar ke dengan dia........AMIN.........

No comments:

Post a Comment