Friday 13 April 2012

SEDIH!!!!

Sedih,sunyi semua ada.....dia pegi perkhemahan dekat pahang......aku nk sangat pegi tapi nk buat macam mana dah tak de rezeki nk pegikn.....mungkin ada hikmah disebaliknya....mungkin aku kena bagi tumpuan dalam pelajaran aku....keputusan ujian aku pun kurang baik......sekarang nie aku nk tumpukan pada peperiksaan pertengahan nie pulak.....aku harap aku dapat buat buat lebih baik dari sebelumnya....mungkin masa ujian tu aku main2 sedangkan soalan2 yang akan keluar ujian pun dah keluar masih tak boleh buat.......aku nak buat lebih baik dari sebelumnya.....aku harap aku boleh target 3A je kowt....tak nak la lebih2 takut tak termampu je....banyak lagi masalah yang aku kena pikir sebenarnya....itu la ini la...sekolah la libary la personal la....macam2 la......ishhh...pening aku dibuatnya.....tapi yang pastinya aku masih ada orang yang bagi sokongan,nasihat dekat aku.....mereka tak putus2 bagi sokongan dekat aku......tak lupa juga pada dia....dia ada la juga bagi sokongan dan nasihat dekat aku....bila aku sedih dia juga gembirakan aku.....aku sayang sangat2 dekat dia.....tanpa dia aku rasa hidup aku tak lengkap.....dia amat bererti bagi aku.......TERIMA KASIH AWAK SEBAB CERIAKAN HARI2 SAYA WALAUPUN AWAK SELALU BUAT MUKA DEKAT SAYA...HAHAHA.....^_^

No comments:

Post a Comment