Thursday 31 May 2012

RAKAN SETUGAS

WAH!!!!dah lama tak update blog nie *padahal hari tu baru update* hehe....sebenarnya aku tak thu nk citer ape....nk kata sedih tak sedih nk kata happy tak happy plk....hrummmm....bosannye.....sebenarnya aku ada satu citer nie....hihi....okey mari kita mulakan sekarang.....


sebenarnya aku minat gler kat seorang nie....minat tak bererti suka tau.....hihi....dia baik sangat....tak thu nk citer tentang dia nie cmne....okey....dia budak AUTO....elit okey....pelajar cemerlang tau....selalu naik pentas *aku bila lagi*seorang yg tinggi tak putih sangat hitam2 manis la...*memang manis bila dipandang...*hihi....dia tak pernah marah org*aku je selalu marah dia*dia selalu dengar citer aku walaupun tak seberapa.....


best gler berkawan dgn dia....dia tak pernah merugut walaupun aku selalu suruh dia buat itu buat ini....dia buat je....dua tiga hari nie aku asyik IM dia.....bila tak IM dia hari nie rse lain je.....bosan sgt...sepanjang cuti nie dia je yg dengar citer aku yg tak seberapa tu....sampai org lain buat citer psl aku dgn dia...ishhh dieorg nie tak baik tau buat citer....kiteorg memang rapat nk buat cmne kan....

aku rse sampai cini je aku dapat citer....tak mampu nk citer panjang2.....jika si dia itu untuk aku dekatkan hatiku dengan dia ya Allah,jika dia bukan untukku aku terima seadaanya ya Allah....

No comments:

Post a Comment