Saturday, 2 June 2012

BERTEMU KEMBALI

 setelah sekian lama aku tak hubungi dia akhirnya aku berjumpa dia di laman sosial.....betul2 tak sangka dapat berjumpa dia semula.....secara jujurnya aku memang dah lama tak hubungi dia....aku dapat tahu pasal dia dari kawan2 dia dan kawan2 aku......
 
aku ingatkan dia adalah perubahan tpy aku tengok sama je.....haha....tu la aku tak dapat menilai orang....itu la aku...aku berharap sangat dapat berchatting dengan dia tpy masih belum diberikan kesempatan untuk berchatting dengan dia....aku berharap aku dapat berchatting dengan dia....aku rindu sangat nk chat dengan dia last aku chat dengan dia masa form 3....masa tu aku chat dengan dia kt myspace....teringat lagi kisah2 yang berlaku di situ.....gaduh,sedih,ketawa macam2 lagi la....dia selalu minta pendapat tentang gambar dia....macam2 la....
 
aku berharap aku dapat perbetulkan kembali kisah silam kami....
:)

BERAKHIR SUDAH



akhirnya aku dah tiada apa dengan dia.....apa sebabnya aku pun tak tahu....aku ada buat salah dengan dia ke.....entah la....apa2 pun aku tak kisah pun....aku dapat rasa dari awal lagy hubungan aku dgn dia akan berakhir....tak pe la bukan jodoh aku dgn dia....mungkin ada seseorang yang lebih baik dari dia untuk dia.....


 lagy pun aku dngr citer ramai yang suka dia....aku apa lagy aku undurkanlah diri ini......sebenarnye single lgy best dari couple....yela x de sape yg boleh halang kita untuk berkawan dgn sape2 kn....biarlah dgn dia tu....aku doakan dia bahagia....dan aku takkan ganggu dia lagy....anggap je dia tak pernah muncul dalam hidup aku....hidup mesti la happy....